דף נחיתה - עמוד נחיתה - מיני סייט

עמודי נחיתה הם דפים אליהם מגיע משתמש לאחר לחיצה על באנר, מודעה בגוגל או פרסומת באימייל. אופי, מבנה ועיצוב העמוד מותאמים נקודתית למסר השיווקי ולרוב כוללים טופס נוח ומהיר ליצירת קשר וכן כפתור חיוג ישיר במצב מובייל.

עמוד או עמודים אלו הם לא אתר אקטואלי שמצרפים למועדפים ובטח לא מקום להתעדכן באופן רציף על המתרחש בתחום מסויים. דפי נחיתה הם בעצם פרסומת רחבה יותר של שרות או מוצר ועיקר מטרתם היא "ללכוד" את המשתמש ולהפכו ללקוח פוטנציאלי.

בעיצוב דף נחיתה יש לקחת בחשבון מספר פרמטרים, שהעיקרי בינהם הוא הזמן הקצר והקצוב בו נמצא המשתמש באותו עמוד, לפיכך העיצוב חייב להיות חד, מגרה וברור.

טנק אינטראקטיב מתמחה בעיצוב דפי נחיתה בעלי יחס המרה גבוה ואיכותי. צור קשר עכשיו ונתפנה להתמקדות בדף שלך.

תהליך יצירת עמוד נחיתה:

עיצוב

תכנות וקידוד

התאמות ובדיקות

שיווק

להלן מקבץ דוגמאות לעמודי נחיתה שונים:

האם עמוד הנחיתה מותאם לסלולרי?

כן, לחלוטין. כל עמודי הנחיתה רספונסיביים לחלוטין ומותאמים לכל מכשיר נייד, כולל אייפד. העמודים מעוצבים ונבנים בשיטת "Mobile First" ומבטיחים גלישה איכותית ואפקטיבית ככל האפשר.

האם יש מגבלה במספר שדות הטופס?

אין מגבלה, אך יש  לקחת בחשבון את סבלנותו של המשתמש במילוי טופס יצירת הקשר. לרוב מקובל לשים עד שלושה שדות כאשר שניים מתוכם הם חובה, אך זה תלוי במטרתו של עמוד הנחיתה.

האם ניתן לשלב וידאו בעמוד נחיתה?

בהחלט וגם מומלץ. ידוע שעמודי נחיתה עם סרטון וידאו ממירים יותר ומשכנעים יותר. סרטון וידאו מציג את המוצר או השרות בצורה ברורה ואמינה יותר.

האם ניתן להתחבר למערכת CRM?

בהחלט כן. יש להכין מראש את הוראות החיבור מחברת ה-CRM ואת השאר תשאירו לנו.

ומה עם גוגל?

כל דף נחיתה שמיוצר בטנק אינטראקטיב עובר תהליך אופטימיזציה שמעשיר את העמוד במלל חי ואפקטיבי למדד איכות גבוה ככל האפשר. בעמוד נטמיע את הקוד הראוי, מלל איכותי, תגיות מטא ועוד... גוגל "יבין" מהר מאוד את נושא האתר ויאנדקס אותו בקטגוריה בהתאם.

צרו קשר

לקוחות ושיתופי פעולה

לוגואים של חברות שונות - לקוחות טנק אינטראקטיב

המלצות